We vinden het belangrijk jou als opdrachtgever de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden. Daarom evalueren en verbeteren we continu onze processen, producten en diensten. Dit zie je terug in onze ISO- en Cedeo-certificeringen.
We vinden het belangrijk jou als opdrachtgever de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden. Daarom evalueren en verbeteren we continu onze processen, producten en diensten. Dit zie je terug in onze ISO- en Cedeo-certificeringen.
Sardes is sinds 2014 Cedeo-erkend voor onderwijsadvies. Het Cedeo-keurmerk is een onafhankelijke garantie voor klanttevredenheid, kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid. Om de Cedeo-erkenning te behalen moet er een minimale klanttevredenheidsscore van 80% behaald worden. In 2024 is Sardes opnieuw door Cedeo onderzocht en erkend voor onderwijsadvies met een tevredenheidsscore van 94,2%.
Sardes-directeur Heleen Versteegen: “We zijn erg blij met deze positieve erkenningen van ons werk en we blijven ons richten op de kwaliteit en veiligheid van onze dienstverlening. De feedback van onze klanten nemen we hierin mee.”
In maart 2016 is Sardes als een van de eerste organisaties in Nederland gecertificeerd voor het nieuwste ISO-toetsingskader: ISO 9001:2015. Daarmee is aangetoond dat Sardes een kwaliteitsmanagementsysteem heeft ingericht dat zorgt voor een consistente wijze van dienstverlening en het streven naar voortdurende kwaliteitsverbetering heeft verankerd in haar organisatie. In 2024 is dit certificaat opnieuw behaald. Ook heeft Sardes – Stichting CAOP dit jaar het ISO 27001:2022 (informatiebeveiliging) behaald.
Sardes-directeur Heleen Versteegen: “Met de ISO-certificaten laten we zien dat we in het hele opdrachtenproces hoge kwaliteits- en veiligheidsstandaarden hanteren. Van de offerte tot de oplevering en de evaluaties.”