Het is een mooie zomer voor Sardes. Zo ontvingen wij in juli het bericht dat wij, samen met het CAOP en Kennisland, de ISO 9001 (kwaliteitsmanagement) en ISO 27001 (informatiebeveiliging) certificaten behaald hebben. En mochten we begin augustus voor de zesde keer op rij de Cedeo-erkenning (klanttevredenheid) in ontvangst nemen.
Sardes-directeur Heleen Versteegen: “Met de ISO-certificaten laten we zien dat we in het hele opdrachtenproces hoge kwaliteits- en veiligheidsstandaarden hanteren. Van de offerte tot de oplevering en de evaluaties. En de Cedeo-erkenning staat voor een hoge klanttevredenheid. Drie mooie resultaten.”
Hoge klanttevredenheidsscore
Om de Cedeo-erkenning te ontvangen moet er een minimale klanttevredenheidsscore van 80% behaald worden. Deze norm werd ruim overschreden. De antwoorden van de referenten telden op tot een klanttevredenheidsscore van 94,2%. “Er worden reële verwachtingen geschetst en als dat niet zo is, wordt dat besproken en bijgestuurd. Ze spreken echt dezelfde taal. Wat er voor ons uitspringt, is de enorme deskundigheid en het feit dat ze op de hoogte zijn van alle actualiteiten. Daarnaast luisteren ze goed en blijven ze afstemmen”, beargumenteert één van de referenten.
Heleen: “We zijn erg blij met deze positieve erkenningen van ons werk. En we blijven ons richten op de kwaliteit en veiligheid van ons werk. De onafhankelijke feedback van het Cedeo-rapport en de feedback van onze klanten nemen we mee in de verdere ontwikkeling van onze dienstverlening.”