Yasamin Modhej

Sense of belonging is een fundamenteel menselijke behoefte. We willen erbij horen. Ergens deel van uitmaken. Voor kinderen en jongeren betekent dit: het creëren van een pedagogische ruimte (niet die van mij, niet die van jou) waarin iedereen zich veilig, erkend en onderdeel voelt. In zo’n ruimte kun je veilig in dialoog gaan met elkaar. In zo’n ruimte kun je positieve ontwikkeling verwachten.

Neem contact met mij op:

Over mij

Sinds januari 2024 werk ik bij Sardes als onderzoeker/ adviseur. Ik heb een bachelor in Pedagogische Wetenschappen en een master in Child and Family Studies van de Universiteit Leiden waar ik als onderzoeksassistent heb gewerkt. Verder heb ik in Iran Engelse Taal en Cultuur gestudeerd aan de Azad University. Ik heb in Iran vijf jaar als docent Engels gewerkt. Mijn multiculturele studie- en werkervaringen leerden mij dat praktijkgerichte onderzoeksprojecten, waarbij veel oog is voor de maatschappelijke impact en het streven naar positieve veranderingen, het beste bij mij passen. Mijn hart heeft altijd gelegen bij thema’s op het gebied van inclusief onderwijs, inclusieve opvang en sociale rechtvaardigheid.

Zo ga ik te werk

Ik werk graag gestructureerd en ik geloof in de kracht van luisteren en in samenwerking. We kunnen meer bereiken als we onze krachten bundelen. Elk traject is uniek, elke situatie is uniek en elke persoon is uniek. Daarom probeer ik bewust te zijn van mijn positionaliteit (wie je bent, bepaalt wat je weet over de wereld), door regelmatig te reflecteren op mezelf en mijn werk.

Ik sta in mijn kracht…

Als ik wetenschappelijke kennis op een efficiënte manier kan koppelen aan de praktijk en ervaring. En wanneer ik een situatie op een systematische manier en vanuit verschillende invalshoeken kan benaderen.